loading...
گروه اينترنتي كوچه باغ دوستان
مجيد الوندي بازدید : 26 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)
دخترا همشون شلوغ و شیطونن
حتی آنهایی که ادعای درس خواندن دارن...
باور ندارین عکسهای زیرو ببینین
.
.
.
.

گروه اینترنتی شمیم وصل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

گروه اینترنتی شمیم وصل
گروه اینترنتی شمیم وصل

سخن روز :

از مترسکی سوال کردم:آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای ؟
پاسخم داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یاد ماندنی است
پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم!
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!
گفت : تو اشتباه می کنی! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد
مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!

جبران خلیل جبران
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 839
  • کدهای اختصاصی
    فال امروز